lördag 26 oktober 2013

Dygn 50

Jobbardax!
premiär för några att åka bil men inga konstigheter med det tyckte de små. Inte heller att åka "barnvagn"
Jag tror det var en av de bästa dagarna för många när det här gänget satte igång.
Någon sa bättre än bio.
Valparna hade super kul.

Vandrade från famn till famn.


Hade det hur mysigt som helst
Lilla Fanny stal mångas hjärta. De gillade hennes ovanliga färg.

Men den här mannen och hans fru tyckte att Truls kunde flytta in på hemmet.
Just här trodde vi att Truls hade lättat på trycket ;)


Kärlek.
Många frågade nu får de väl bra hem?
Jag sa de får de bästa!

Såklart ville ju personalen också vara med på ett hörn.
 Eller kanske två.
Hade inte alla varit tingade tror jag nästan de blivit det annars=)
Det skickades bilder till männen om julklapps förslag =)
MYS!


Alla frågade om Bruno men de kunde också se att en tratt hejdar inte honom.
Nallebjörnen blev hans smeknamn.


Sen blev man ju så trötta att man somnade pladask på golvet.

När jag lyfte i dem i buren vaknade de inte ens till.
Ett gäng mycket trötta valpar med hem.
Alla bilder på bloggen har medgivande att bli visade.

1 kommentar:

  1. Alltså.....
    Jag har nog skrivit det vid tidigare tillfällen men upprepar:
    Den allra bästaste sociala träningen för valpisarna och samtidigt så helt underbar "sysselsättning" för de äldre!
    Jag blir alltid lika glad att se bilder från kullarnas besök på ditt arbete :)
    SV
    Tummen mitt i handen? Hm.... Jag som tänker lära mig sticka vantar undrar vart de tummarna kommer att hamna. Kanske blir vantar till dig? :D

    SvaraRadera