onsdag 2 oktober 2013

Dygn 26

Idag var min käre svägerska på besök och givetvis ville hon mysa valpar.
Blev ju inte riktigt som hon tänkt sig=)



Jag passade på att städa valplådan under tiden eller försökte hade svårt att hålla mig för skratt=)

Sen fick jag ett sms från Truls blivande matte som tyckte att Truls blev "mobbad" av Bruno och att jag skulle säga till att han fick ge igen ;). 
Japp han tog mig på orden, Är matte nöjd ? ; )
Han kan han med. Det är ge och ta som gäller.
Idag skulle egentligen stora hagen kommit upp men efter all ommöblering så får det vänta tills imorgon. Tur att jag har en så stor och rejäl valplåda.
Vi bestämde att lika bra och flytta upp vårt sovrum så kan vårt gamla bli ett valprum istället med säng och allt. Så slipper Uffe sova på soffan i fortsättningen när vi har valpar.

Har också passat på att fylla på djungeln med lite nya mjukisar köper alltid mjukisar som är till barn. De håller.

Så här trött blev man efter att utforskat de,
och Truls hittade sig en ny kompis=)


2 kommentarer:

  1. Ha ha ha Truls då som du går på...ha ha ha

    SvaraRadera
  2. Trygg mamma kan inte betvivlas! Hon tittade menande på mej när jag försökte hålla ihop valpflocken på sängen...gäspade och lade sig tillrätta och vilade! Det får du själv ta hand om, tänkte hon nog! ♥ Kram Camilla

    SvaraRadera