torsdag 10 oktober 2013

Dygn 34 5 veckor

Och nej varken vikter eller foton.
Tiden har inte räckt idag för vi har bla haft så trevligt besök.
Det var Fannys blivande husse Ingvar och matte Gittan som tittade in idag.

Mycket trevligt tycker vi hela gänget.


o tusen TACK för den ljuvliga kakan.
Igår blev det ingen blogg för jag var på uppfödarutbildning.
Just nu läser vi valp beteende. 
Mycket intressant kurs och extra kul när man har ett gäng hemma.
När jag kom hem sov de små gott efter att blivit ompysslade av Uffe.

Truls och Lilla

Fanny hade lagt belag på korgen.
och Bruno låg med sin älg han fick av sin nya matte.
Babymatte kallar den för Helge.


2 kommentarer:

  1. Jag får sluta titta in.....
    Jag klarar inte fler gosiga magar tror jag :)
    PUSS till dem!

    SvaraRadera
  2. Truls vi längtar så efter dig!

    SvaraRadera