tisdag 1 oktober 2013

dygn 25

Inatt har lille Truls haft lite magknip. Han var hård i sin lille mage.imorse fick han lite microlax sen var allt bra igen.
Lowa är inte glad på honom;) hon hade lagt sig till rätta på sängen för en mys och matstund. Jag tog upp lille Truls först som sökte sig till tutten och satte tänderna i den så jag tror Lowa lyfte en halvmeter. Tror ni Lowa sa till honom? Nix men hon flydde fältet=)


Jag ökar på deras vanliga mat med ett mål varje dag och idag har de fått tre. Av förklarliga skäl blir Lowa mer och mer tveksam till att dia dem hon gör tappra försök men ja lille Truls historien tror jag förklarar det mesta.
Eftersom de utvecklas mer och mer så  införlivar jag nya saker i lådan. Känns som lite djungellåda nu med orm i taket , piphöna och anka . Den stackars ankan försökte Truls ta livet av men tyvärr dog kameran precis när jag filmade det . De tycker bara det är kul med det nya ingen som tycker det är läskigt eller otäckt.
 
Bruno har även han haft tokryck idag.
Kolla själva:
 
Bruno ska troligen fortsätta heta Bruno i sin nya familj.
Bruno är inte mitt favoritnamn i vanliga fall men när han föddes var han bara en liten Bruno och själv tycker jag han passar så bra i det.
 
Tycker denna bilden är så fin!
 
och här sitter jag med hela skattkistan
 


5 kommentarer:

  1. Härliga nu när de rör sig så mycket :)
    Var hamnar Fanny (min favvo) ?
    /Carola

    SvaraRadera
  2. Jippie!!! Jag kan se dem!!!
    (Kolla FBstatus!)
    Underbara ungar som vanligt!

    SvaraRadera
  3. Skönt att Bruno nu är tingad så jag slipper "tråna" ❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  4. Skönt att Bruno nu är tingad så jag slipper "tråna" ❤️❤️❤️

    SvaraRadera