fredag 11 oktober 2013

Dygn 35 5 veckors bilder

Vi startar med bilderna .
Hade Mickan till hjälp idag. Inte det lättaste jobbet att plåta valpar. 

Truls
Vikt 1845 g




Vi provade ståbilder med alla valparna och inte alla var samarbetsvilliga.




Lilla
vikt 2034g

Stå fint? nej give me five istället.


Fanny
vikt 1651 g


Jag ville hellre pussa babymatte än hålla på med ståfjant.


Bruno
vikt 2508g



och jag är en duktig kille gör precis som ni vill.


Sen fick jag den smarta iden vi tar ett gruppfoto
så här fint satt Bruno på alla foton lika samarbetsvillig som helbror Othello på sin tid
MEN

På den enda bilden där alla de övriga tittar fram har han blivit undanskuffad.






4 kommentarer:

  1. Hur kan du bli förvånad? Med de generna ;) Bruno blir ett "stoneface" precis som pappa!
    Att Truls är så mycket "gör som jag vill!" får mig att än mer se fram emot vad han och F ska hitta på:)
    Inte minsta avis på S... Han är så söt!! (Jo, de andra också)

    SvaraRadera
  2. Sötnosar är ni allihop, ja även matten ser oerhört fabulous ut!
    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Kommer du snart lillfisen???

    SvaraRadera
  4. Ja vad kan man säga mer än att de är ju för söta!

    SvaraRadera