lördag 12 oktober 2013

Dygn 36

Idag har det hänt grejor må ni tro.
Rätt som det var hamnade vi i en väska och när den öppnades var vi på en plats babymatte och moster Gunilla kallade ute!
Det var ett lattjo ställe och lektanten Fidelie fanns där också.


och när vi höll på att utforska det hela då kommer en vilt främmande människa ,för oss alltså in och vill hälsa på oss.
Men vi gillar ju de där tvåbenta och har ju träffat på sådana innan så hon var inte så jätteintressant


Fidelie var bra mycket roligare!
Baby matte säger att Fanny och Fidelie har funnit varandra.



Men lite vill man ju mysa också med moster Gunilla.
Att bli klappad på magen det gillar vi.

 Sen är det då den där Bruno som verkligen brås på pappa Teo
en kille som kan softa och ta det lugnt.
Det där busiga från förra veckan är som bortblåst nu.
En liten Ior kallar de mig.

Men hallå!!! du ska väl inte sova nu!!!
Vi är ju UTE!!!

Men hallå Lilla jag kommer jag gillar bus.
Babymatte säger att jag är en av de två vildingarna i kullen.
Bäst att träna innan jag kommer hem till moster Freija.

 Tror jag ger Fidelie en omgång till att börja med


När vi kom in var hela rummet förändrat. Babymatte har gjort så vi kan vara och springa i hela rummet.
Värsta dagiset alltså.
Men först fick vi sova lite middag men bara för att vi kan ville vi inte sova i hagen.
Vi har fått sådana här fina tunnlar.
Jättekul att springa i.
Sen har vi fått nya leksaker...tror vi.
Diskborstar,sopborste och skyffel.
härliga för vassa valptänder att tugga på.
För babymatte kan ju inte mena att vi ska börja städa efter oss?
Vi är ju bara bäbisar!!


Sen blev jag Truls så glad för jag fick besök av min fina familj igen!!!
Här är det lillmatte Ehlin som myser med mig.
Husse har ett så skönt knä att sova på. Han lovade minsann att jag skulle få sova i hans säng varenda natt. De ni!!

Såklart skulle Lilla fjäska in sig hos MIN matte.


1 kommentar: