fredag 27 september 2013

Dygn 22 och 3 veckorsbilder

Håller såklart vad jag lovat och här kommer dem
 först ut är
Truls vikt 992 g
Vi provade på stå bilder också men Truls han orkade inte stå.
Stå när man kan sova gott i mosters famn?

Sen har vi Stella vikt 1237 g
Där gick det lite bättre att stå.
En kort och kompakt dam

 
Nästa på tur var såklart
 Fanny vikt 822 g
man kan se på blicken vilken liten buse det är
och stå stilla för att ta bild när man har ben fulla spring är inte lätt men man kan se hennes fina täckning

 
sist men rakt inte minst
Bruno1647 g
 snart i fatt pappa Teo som vägde 1700 g vid 8 veckor
En så lugn och cool kille. Påminner mycket om sin helbror Othello från förra kullen.
även han kort ,kompakt med rejäla tassar.

Igår kväll när jag la mig låg jag och tänkte på att vilken lugn kull det är. Ingen som ännu tagit sig över valplådan. Idag när jag kom hem från jobbet var valplådan tom och fyra små valpisar utforskade sovrummet.
Då förstår ni hur snabbt det går=)
Fortfarande har jag inte tröttnat på sådana här bilder
passar på och njuter snart är det dags för riktig mat.

Ett fyrklöver fullt av kärlek <3

Imorgon är det kurs för mig och hjälpa sonen att flytta så blir et ingen blogg vet ni varför.
Härlig helg på er!!!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar