lördag 7 september 2013

Dag 2

Här kommer på begäran huvudbilder eller försök till huvudbilder.


"Truls"
eller CoolaCox Rock Me


"Stella"
CoolaCox Honey Honey


 "Jollie"
CoolaCox Dancing Queen

"Bruno"
CoolaCox Kisses of Fire


Är fortfarande inte nöjd med Jollie som  inte ökar på som jag vill.Ger henne flaskan lite tätare idag och hon suger med glupande aptit. Hon är en liten "suttare" på tutten och tror inte hon fått riktig kläm på det hela. Givetvis är det i det syften inte bra att ge henne flaskan men vill hon ska få i sig näring. Jag har ett lite spöke i huvudet i Tindras 3 kull där det fanns en stor kille som inte ökade tyvärr visade sig att han hade ett hjärtfel. 
Det är ju sådant där som kommer upp. Men som sagt hon är pigg livlig och låter precis som mamma Lowa i lådan när hon var nyfödd.

 Hon är så roligt tecknad bak ha byxor om går ner på benen på bägge sidorna.
Sen hennes svans halva vit det var den jag så när hon var på väg ut.

Lowa har lämnat lådan lite idag men inte rummet. Men hon blir varm och behöver svalka sig lite.
Valparna är också varma ser jag för de ligger inte alltid tätt ihop utan lite utspridda. Men så är det ju väldigt varmt ute också.
Mig hittar ni ofta så här:

1 kommentar:

  1. Så mysigt det ser ut...hoppas stella får in rätta snutteknikeno att det inte är något fel. Kram

    SvaraRadera