måndag 9 september 2013

Dag 4


Allt är lugnt i lådan. Jollie ökar lite och lite så fortsätt håll en tumme eller två.
Men hon är den livligaste av dem alla.
Lowa har det inte lätt =) om hon så bara lämnar lådan en liten stund så är det oftast Jollie som protesterar hon vill ha mamma hos sig.
Men det är inte mycket Lowa vill lämna dem och minsta pip, är hon i lådan hos dem igen och lägger sig tillrätta
Lowa är en riktig mönstermamma. Håller rent och fint i lådan och ständigt nytvättade valpar.
Sen är ju Lowa en så go hund med. När jag ger Jollie tillägg så sitter jag alltid i lådan då lägger sig Lowa med huvud på min höft så hon hon är nära sina lilla . Ibland tvättar hon henne under tiden. Ibland ligger Jollie kvar hos dem andra och jag ger henne flaska där bland de andra.

En bild på fine Truls.
Och på store björnen Bruno.

och så klart tjejerna

Idag har jag börjat jobba igen. Jobbar ju bara 4 timmar men har bästa valpvakten hemma nämligen min fine son Christopher som med glädje hjälper till med de små och lärt sig mata lilla Jollie som mamsen inte behöver vara orolig när hon är på jobb.

3 kommentarer:

  1. Måtte allt gå bra med lilla Jollie - och de andra så klart. Så mysigt ni har det!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Herregud....Jollie är ju underbar med sina färger. Gissa om vi blir sugna, hon har precis de färgerna vi gillar, samt svart och vit. Hoppas att hon klarar sig :)

    SvaraRadera
  3. Vi håller alla våra tummar och tassar för Jollie! Denna blogg är de första som kommer upp på skärmen när jag öppnar datorn på morgonen, så se till att uppdatera ;-)

    SvaraRadera