söndag 8 september 2013

Dag 3

 Idag tror jag att Jollie börjat vända sin vikt. Har iallafall gått upp 26 g under dagen och jag har stödmatat mellan varven. Inte alltid hon velat ha magen har då redan varit tjock och rund av Lowas fina mat.

Tyvärr inte bästa kvalité på bilderna men visst är det så att motivet är viktigast ? =)

Svarta Truls sticker av bland bruningarna. Älskar svarta cockrar med deras blänkande pälsar.

Brungänget håller ihop...iallafall ibland.
Stella är rund som en liten Buddha.
Så mat det har Lowa


Lowa vaktar och vill inte ha övriga hundar förutom Fidelie som sover hos mig i närheten av valprummet. Helt naturligt att hon skyddar sina små och för mig är det viktigt att Lowa får lugn och ro och bara vara mamma. Lugn och trygg mamma lugna och trygga valpar.Men för oss tvåbenta visar hon gärna upp dem. Hon vill inte gärna lämna valprummet men vill hemskt gärna ha sällskap där inne. Passar mig bra för jag är trött inte lätt och bli mormor ju.

1 kommentar:

  1. Teos dotter Cockett's Kalaspingla hälsar med pussar till sina halvsyskon, såååå fina de är! Matte blir mer än sugen på en liten valp men får snällt avstå. Stort lycka till :)

    SvaraRadera