söndag 3 november 2013

söndagen 3 nov

 En sak har jag märkt tydligt nu när de bara är två.
Lilla är den helt utan rädsla tex klättrar över kompostnätet,försöker trycka sig igenom barngrinden vilket gör att man fastnar men trots det vill man göra om det.
Bruno är framåt men inte lika "galen"mer eftertänksam precis som om han tänker efter före.
Eller kallar man det sunt förnuft?
Mickan lär definitivt få att göra.
Tror det syns på bilderna som följer vad jag menar.
Ok de säger att vi ska börja träna kissa ute.
Men trappan är ju blöt!


  Ska jag eller ska jag inte?

Lurade är väl klart jag ska!
Hm vart ska hon ta vägen?
Trappan är ju både blöt och kall.
Ok följer väl efter då , de andra gör ju det.

Stopp för en pusstund med bästaste Thea


Saknar ni någon?
Funderar en annan?
Stora beslut som ska fattas av killen som just nu liknar en liten amerikanare i all sin mjuka päls

Kollar lite dit


lite till
man måste ju vara riktigt säker

hm vad finns där nere egentligen?



 lite åt andra hållet
men stressa mig inte

nu kommer syrran och hämtar mig bäst att ta ett steg till


ok nu drar jag
sen efter alla dessa våghalsiga äventyr är det skönt att sova tätt intill



Men jag Bruno var smart la mig mitt i mellan Thea,mattes fötter och Mimmie.
Sen stod Fidelie alldeles ovanför mig på något som kallas trimbord.
Undras vad man gör på ett sånt?


3 kommentarer:

  1. Gillar den där lille förnuftige herr'n!
    Och jodå - lite mer stop bara så ;)
    Underbar i färgen är han också. (Har fundering på brun....)

    SvaraRadera
  2. Bruno det ska bli spännande att se vad du tycker om att åka hiss lille tjockis :)

    SvaraRadera
  3. Ååååh, så vansinnigt söta de är!

    SvaraRadera