torsdag 7 november 2013

7 november

Idag blir det en hel massa bilder och kanske mest på Bruno men vet ju att hans matte och husse längtar ihjäl sig efter honom och lite bilder kan ju alltid muntra upp.

Hej husse och matte ser ni jag ler mitt största leende bara för er
Ikväll blir det han sista natt med mamma och syster för imorgon kommer Mickan och Rasmus för att hämta dem.
De flyttade ju in i sitt nya hus förra veckan och prio 1 var nät runt om.
Rasmus har jobbat flitigt och idag blev det klart.
Foto: Nu är minsann "staketet" snart på plats! Vilken duktig karl jag har :)
Där kommer Lilla och Lowa få det så bra. Längs andra gränsen av huset gränsar skogen.
Men Bruno och jag kommer såklart att åka ner och hälsa på dem.

Bruno ja ser ni honom? 
Han ville vara med Lowa och Fidelie när de busade

jag hinner nästan ifatt dem

Har ju inte så långa ben.


rätt som det är blir man ju nödig och då ska galenpannan fram och lukta.
Lukta på din egen skit du!

Sen har Fidelie planterat om i mina krukor och hon är så snäll och delar med sig av kunskapen
Jag har gett upp.
Vet inte hur många gånger per dag jag har letat upp mina stackars växter.



Sen måste man ju pussa mamsen

och syrran
lite Lady och Lufsen stuk fast en gren i stället för spagetti.
Lilla är duktig på att sitta och se söt ut.
När man varit ute blir man ju så trött och det är så skönt att krypa in till Fidelei och sova.

Tänk 9 veckor är de idag!


1 kommentar:

  1. Tänk, INGEN av min 9 har varit grävare :)
    Ska nog inte våga mig på de där kusinerna....
    Så fint de får där i nya trädgården, som gjort för rejsande!

    SvaraRadera