söndag 10 november 2013

söndagen 10 november

Hallå Bruno här!
Vill bara berätta att babymatte säger att jag blivit en stor kille nu sen mamsen och Lilla flyttad.
nu kan jag ju inte skicka dem först.
Ni må tro jag busar järnet med Fidelie. Man blir helt matt ibland.
Thea tror nog jag är hennes baby nu trodde jag att jag äntligen kunde få lorta ner mig som jag ville men då kommer hon och ska hålla på att tvätta och tvätta.
Tur jag kan gömma mig under sängen för där kommer inte hon in.
Bästa stället är det för där får jag tugga mina ben ifred och kan ligga och och bara filosofera för mig själv ibland.
Inatt var ju första natten jag skulle sova utan mamma och Lilla.
Men det löste sig bra.
Babyhusse trodde jag ville sova i mjuka korgen bredvid honom.
Kunde ju han fetglömma. Jag såg väl var de andra sov.
Ha smart kille är jag så jag fick sova i sängen hos alla de andra.
Hörde babymatte och husse sucka om trång,större säng.
Imorse kunde hon inte hitta mig .
Men jag är ju kille alltså och låg mitt i tjejhögen Thea,Mimmie och Fidelie.
Babymatte mumlade något om inte vänja sig vid att sova sängen det kanske inte nya matte och husse gillar.
Ha vem gillar inte en nallebjörn i sängen?
Sen vet ni vad ? jag är superduktig på att göra både 1 och 2 ute.
Gör ju som de STORA grabbarna Aldo och Caspian.
Men lyfter på benet det väntar jag med lite till.



2 kommentarer:

  1. Du kommer att klara dig bra i livet grabben! Helt klart alltså ;)
    Förmodligen smart vänta lite med det där benlyftandet.... Man KAN bli lite vinglig ända upp i 7 mån åldern, hälsar A. Och det är attans pinsamt.....

    SvaraRadera