tisdag 19 november 2013

Busen Bruno!

Känns som om att han blivit så stor sista veckan och full av bus.
Ingen liten försiktig Ior längre nu testas det gränser.
Imorse var han en mycket "billig" hund.
Lyckades smita ut mellan mina fötter när jag skulle till jobbet.
Något han ens aldrig försökt tidigare.
Han brukar alltid komma när jag kallar men imorse tittade han bara på mig och pep i väg.
Satte sig på säkert avstånd la huvudet på sne och var hur söt som helst.
Lockade ,pockade och försökte fånga honom. Hade ju lite bråttom.
Bruno hade hur roligt som helst så fort jag nästan tog honom så var han snabb som en iller iväg.
Höll väl på en 10 minuter till han bestämde att nu var han klar.
En blöt skitig puss fick jag och inte kan man vara arg han är ju bara världens goaste.


1 kommentar:

  1. Tänker bli tonåring direkt?
    Sötnosgubbe! Busa på du med babymatte, hon lär förlåta :)

    SvaraRadera