torsdag 12 december 2013

Sista kvällen med gänget

Tänk det har gått 14 veckor redan och nu ska även fina Bruno flytta.
Jag brukar säga att mina valpar har det lilla extra men får ändra mig de har mycket extra.
Vilken underbar kull och eftersom jag nu följ Bruno på nära håll säger jag vilken kille .
Imorgon blir det inte lätt.
Men han kommer att få det så bra i sin nya fina familj och det känns ju bra såklart.
Kvällen har bestått av förberedelser. Även om han är världens finaste så vill man ju göra lite till.
Kloklippning går som en dans.
Sen var det ju det där med att duscha.
Var kväll när jag duschar springer han in till mig men inte riktigt lika kul när man inte får bestämma själv.

 Alltså helt ok att lukta på schampot och spana in läget 
men...

 Fy bubblan det kommer ju vatten också.
 inte konstigt man surnar till
 ser ni så sur jag är. Ligger med huvudet alldeles platt mot bänken.
Jäkla t ur jag ska flytta för hemma hos matte Hedwig och husse Nikko är jag helt säker på att jag slipper sånt här.;)

Som en jäkla bebis alltså.
Jag vill ner och ha cockerryck med de stora gänget

Min lille plutt för en sista kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar