söndag 15 december 2013

Bruno flyttar

I fredags hade dagen kommit och hade jag kunnat hade jag vänt bilen och kört hem igen.
Innan vi åkte försök till finfoto på Bruno och Fidelie
Sen blev det sista lek och bus.

Kände mig som en bov när jag avbröt leken

Fidelie har letat efter sin kompis både ute och inne sen han åkte så idag fick Lilla komma hit och muntra upp henne.

Men inne i Hässleholm väntade ju världens bästa matte Hedwig på sin och Nikkos Bruno.

Bruno kände sig hemma i famnen och inget pip eller gnäll för att komma tillbaka i min famn.


Kärlek!

Hejdå babymatte nu drar jag till Stockholm

hejdå finkillen.
Tågresan var så jobbig eller vad tycker ni?
Han sov sött på sätet bredvid
Väl hemma efter 4 timmar på resande fot åt han en stor portion mat för att lära känna sin nya familj
Visst känns det så ledsamt och trist när de åker efter så lång tid . Men jag är ju så glad över hur fint han kommer att få det.
Hade jag inte känt då hade jag oroat mig.
Varmt lycka till med finaste Bruno!!

1 kommentar:

  1. Måste kännas tomt!
    Den jag tycker synd om är nog Fidelie :) tur det fanns en reserv att rycka in :)
    Underbara bilder på lycklig matte!
    Och lillkillen på första bilderna i famnen på henne.... Ser ut som om han säger nå't likt: "Ok babymatte - det var kul så länge det varade men du kan gå nu!"
    Välkommen till storsta'n pysen!

    SvaraRadera